8/23/2007


chicken navigator, roof, the cloudy day.
12th of August, 2007.
She said my photos revealed the isolated atmosphere......
after heared of that, i took a walk and went to center.
i felt released actually, maybe i never can see this world in a real way.
but it's ok, right?
who can understand this world in a real way.
i am just more blurred than others.

3 Comments:

Blogger nephtys said...

告訴去向之後
指路的人更沈默

會變成回憶還是夢境
太過正確的答案
比雨還紛紛落下

我們開始一直跑跑到下一個故事
就開始
你說出很美的句子
我終於到更遠的地方
他有屋頂
而她有方向



(我就說你的照片讓我很想寫詩啊XD)

9:40 PM  
Blogger 竹子 said...

這詩寫的還真好!

10:09 PM  
Blogger HuiHua said...

是阿!!
被寫詩 寫得這麼好的人 喜歡我的照片
真是一件不可思議的事情


看了詩 連電影都想拍了 我




因為無法寫出 更好的句子回應你
所以 就讓我用 陳默回應你好了
你會了解的 對吧 !

12:05 AM  

Post a Comment

<< Home